Ocak Ayında Okuduklarım

Hiç yorum yok
Herkese Merhaba :)

Kendi kendime karar verdim,ay ay sizlerle okuduğum kitapları paylaşacağım.. 

2017'nin ilk  ayında yani Ocak ayında neler okudum?

İnsan kendi kendine nazar değdirir mi? Evet, değdirir ve bunlardan biri benim :)

Aralık ayı benim için gayet verimli geçse de maalesef Ocak ayı benim için o kadar verimli geçmedi. Sadece 2 kitap okudum;evet yanlış okumadınız sadece 2 kitap....


 Buyurun bakalım okuduğum sadece o iki kitabın yorumlarına;


1.) Linger - Canavarın Peşinde


Yazarı beğendiğimi zaten bir çoğunuz biliyor. Kalemi de gayet başarılı olan bu yazarımızın üçüncü kitabı sabırsızlıkla beklemekteyim. Ne olur bir an önce Türkçe'ye çevrilsin.. Benim için 100 üzerinden 90 veriyorum bu kitaba. 10 puanı ise imla kurallarına uymadığı için kırıyorum. Eh o da kitabın nazar boncuğu olsun 😇😇







2.) T.R.Ragan - Rehine 

Maalesef umduğum gibi bir kitap çıkmadı. O yüzden çok bir şey söyleyemiyorum. Araştırmadan yaparsam kitap alışverişini böyle sonuçlarına katlanmak zorunda kalırım.. Hayal kırıklığına uğradığım bir kitap oldu. Eğer isteyen okumak isteyen biri olursa hemen gönderebilirim..




Benim için verimsiz geçen bir ay'dan sonra inşallah Şubat ayı bereketli geçer... 😊😊😊😊











Hiç yorum yok :

Yorum Gönder