T.R Ragan - Rehine

Hiç yorum yok

Herkese Merhaba :)

Geçenlerde instagramda gezinirken birisi bu kitabı paylaşmış. Açıklama bölümüne de kitabı çok beğendiğini yazmış. Tabii ki gerilim kitabı olunca ben durmadım,hemen aldım kitabı. Yazar kimmiş. nerdenmiş hiç bakmadım açıkçası. Araştırmadan aldığı kitapta çok azdır.

Ama açıkçası beni hiç tatmin etmedi kitap. Aşk romanı mı? Gerilim romanı mı belli değildi. 

Kitap'tan azıcık sizlere bahsedeyim; Lisa, bir gece ailesi evde yokken erkek arkadaşıyla buluşmak için evden kaçar. Fakat eve dönüş yolunda erkek arkadaşı onu evinin olduğu sokağa bıraktıktan sonra kaçırılır.Ürkütücü katil tarafından kaçırılan Lisa, kaçmak için bir sürü yol deneyen Lisa, bir gün bu deneyimi başarılı olur ve kaçmayı başarır. 

Aradan 14 yıl geçmiştir,Lisa artık özel bir dedektif olmuştur. Fakat bu seneler içinde Lisa'yı kaçıran kişi hala yakalanmamış olup,14 sene sonra tekrar Lisa'nın hayatına girecektir. Tabii ki  Lisa'nın hayatına girecek olan tek kişi katil değildir, katille birlikte Lisa'nın geçmişi de gelecektir.

Sıradan bir konu,klişe cümleler....Yani kısaca sizi şaşırtacak ya da sizi ters köşe yatıracak hiç bir bölüm yok. Belki de kitabın beni sarmamasının bir nedeni de budur.

Gene araştırmadan aldığım bir kitabın sonucuna katlandım. Bir daha aynı hatayı yapmamaya özen göstereceğim. Maalesef bu sefer olmadı Aspendos :(

Keyifli Okumalar....

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder