Linger: Canavarın Peşinde - Edward Fallon

Hiç yorum yok

 Herkese Merhaba :)

Geçen ay okuduğum fakat bu ay blog'da paylaşıyorum.Ne kadar ayıp :)

 Edward Fallon'un kalemi çok beğendiğim için ilk kitapla ikinci kitap arasını fazla uzun tutmadım.Zaten bunu daha önceden de sizlere bahsetmiştim. Bana göre gayet başarılı bir yazar. 

Okuduğum bu kitap ilk kitabın devamıdır. Eğer ilk kitabı okuduysanız zaten kitabın devamı olacağını tahmin etmişinizdir. Her neyse:) 

Kitap,kaldığı yerden devam ediyor. Polis memuru Kate, polislik işini bırakarak Chris ve Noah birlikte canavarın peşine düşerler. Bir gün, yolda arabaları bozulan Noah ve Kate'in yardımına yoldan geçen biri yardım eder. Yardım eden kişi. arabalarının bir kaç gün bakımda kalması gerektiğini eğer isterlerse peder evinde kalabileceklerini söylemiştir. İlk başta kabul etmeseler de aslında Chris'in bu kasabayla ilgili hissettikleri vardır. 

Geçen ilk kitabı Kate'in gözünden gördük. Bu sefer ise Chris'in gözünden göreceksiniz. 

İlk kitapta olduğu gibi heyecanın hız kesmediği,soluksuz okuyacağınız bir romanla karşı karşıyasınız. 

Hatalar yok mu var tabii, gene imla hataları,basım hataları vardı. Fakat kitaba kendinizi kaptıracağınız için bu hatalar bence gözünüze batmayacak emin olabilirsiniz :)

Keyifli Okumalar :)



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder