Gerçekle Yüzleşme Vakti 3:01 - Simon Kernick

Hiç yorum yok

Herkese Merhaba...

Uzun bir aradan sonra gene beraberiz. Düğün telaşı, ev yerleştirmesi derken maalesef uzunca bir ara kitap okuyamadım . Şimdi kendi evime yerleştim rahat rahat okuyabiliyorum. Zaten okuduğum kitapları instagram sayfamda paylaşıyorum.

Gerilim ve korku kitaplarına olan sevgim,sevdam diğer bütün türlerin ötesinde ve kolay kolay vazgeçeceğimi sanmıyorum. Kitap ne kadar kötü olursa olsun. Tabii ki sadece gerilim kitabı okumuyorum diğer türleri de okuyorum ama onları daha geç bitiriyorum bu da bir gerçek :)

Her neyse,gel gelelim yeni bitirdiğim kitabıma. Simon Kernick aslında sağda solda çok duyduğum ve takip ettiğim bir yazardı. Kütüphanemde de kitapları mevcuttu ama kısmet bir turlu elim gitmedi gidemedi. Neden diye sormayın bende bilmiyorum :). En sonunda elime alıp başladım 3:01 kitabına. Fakat o da ne kitap bir türlü ilerlemiyor, olduğu yerde kaldı gitmiyor. Kendi kendime belki sen yorgunsundur o yüzden okuyamıyorsundur dedim ama yok olmadı ilerlemedi. İnat ettim bitireceğim dedim ve bitti de . Ama zorlaya zorlaya bitti. Hayal kırıklığı yaşadım bu kitapta. Harlan Coben, düşüncelerini yazdığı bir kitap bu kadar kötü olamaz. Temposu çok düşük bir kitaptı,cümleler gereksiz uzatılmış,aksiyondan uzak,gerilim yanından geçemeyen bir kitap. 

Kitabın konusuna gelince, baş karakterimiz Tom,evli iki çocuğu olan kendi sakin bir hayatı olan bırıdır. Cumartesi günü öğleden sonra saat 3:01 geçe yıllardır görüşmediği üniversitedeki en yakın arkadaşı John arar fakat bu arama Tom'un beklediği gibi bir arama olmaz. John'nun aslında bir işkenceye maruz kaldığı fark eder ve Tom'dan yardım istemektedir. Tom ise neler olduğunu anlamadan çok büyük bir karmaşa içine düşer. Karmaşa o kadar büyük ki,ailesinin özellikle çocuklarının canı tehlikededir. Tom'un ise yapması gereken bu karmaşık olayı çözmek ve çocuklarını kurtarmaktır. 

Simon Kernick'in  dediğim gibi ilk kitabını okudum beğenmedim, ama başarılı bir yazar olduğunu da bir çok yerde okudum. Sanırım başka bir kitabı için ikinci bir şans vereceğim. Ama eğer onu da beğenmezsem üzgünüm ki bu yazarı elemek zorundayım. 

Keyifle okumalar....


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder